මට රසට උයන්න පුළුවන් Sheryl Romen Decker

ජනප්‍රිය නිළි ෂෙරිල් රොමේන් ඩෙකර්ව පහුගිය දවස්වල අපිට වැඩිය දකින්න ලැබුනේ නැනේ.ඒ අතරේදී ආරංචියකුත් ආවා ෂෙරිල් අම්මා කෙනෙක් වෙන්න යනවා කියලා.

ඒ කතාවේ ඇත්ත නැත්ත නම් මීට ටික දවසකට කලින් හිරු ගොසිප් තුලින් අපි ඔබට හෙළි කලා.කොහොමවුනත් ෂෙරිල් මේ දවස්වල රඟපෑමට වඩා බිස්නස් වලටයි හිත යොමු කරලා තියෙන්නේ.කාලයක් තිස්සේ ඇගේ හිතේ තිබුණු ලොකු ආසාවක් තමයි saloon එකක් දාන එක.

මේ දවස් වල ශේරිල්ගේ saloon එක හදනවලු.හැබැයි ලබන අවුරුද්ද වෙද්දී ආපහු රඟපෑමට එනවා කියලයි ඇය කියන්නේ.මේ වෙද්දීත් ටෙලිනාට්‍ය කිහිපයකටම ආරාධනා කරලලු තියෙන්නේ.මේ දේවල් කතා කරන අතරේදී මීට කලින් කාටවත්ම කියපු නැති කතාවකුත් ෂෙරිල් අපිත් එක්ක කිව්වා.

ප්‍රශ්නය -:
ෂෙරිල් ජනප්‍රිය වුනාට පස්සේ ගණන් උස්සනවද ?
ෂෙරිල් -:
මෙහෙමයි අපිට හරි ස්ටෑන්ඩ් එකක් අපි හදාගත්තානම් ඒකියන්නේ අපි නියමිත කරන ගානට වඩා වැඩ කරනවානම් ඒගොල්ලන්ගේ පැත්තෙනුත් අපිට සාධාරණයක් වෙන්න ඕනේ.
මේ දේ කව්රුත් කතා කරන්නේ නැ.මම කොහොමත් ඩිමාන්ඩ් කරනවා.මොකද මං දන්නවා මට වටිනා කමක් තියෙනවා කියලා.ඒක නිසා තමයි මං ඩිමාන්ඩ් කරන්නේ.ඒකියන්නේ මං ගණන් පස්සෙම දුවන්නේ නැ.ඒ නාට්‍යට හෝ film එකට මගෙන් වෙන්න ඕන සාධාරණත්වය මං ඉටු කරනකොට ඒගොල්ලන්ගේ පැත්තෙනුත් සාධාරණයක් වෙනවනම් එතකොට අපි දෙගොල්ලොම සතුටින්නේ.ඔය දේවල් නිසා තමයි පහුගිය කාලේ සමහර නිෂ්පාදකයෝ එක්ක ගැටුම් ඇතිවුනේ.

ප්‍රශ්නය -:
රුවන් හෙට්ටිආරච්චි රැවටුණු තරම් සින්දුව කිව්වේ ෂෙරිල්ටද?
ෂෙරිල් -:
නැ නැ ..ඒක මං වෙනුවෙන් මොකටද කියන්නේ?රුවන්ට එක්තරා company එකකින් තමයි ආරාධනා කලේ ඔය සින්දුව කියන්න.මුලින් එයා කැමති වුනෙත් නැ ඒකට.කවුරුහරි සින්දුවක් එව්වොත් අනිවාර්යයෙන්ම රුවන් ඒකෙ වචන බලනවා.සිංදුවකින් දෙන්නෙක් වෙන්කරනවා කියන්නේ නම් මාර පිස්සුවක්.ඒක බොරුවක්.රුවනුයි මමයි marry කරපු අලුතනේ ඔය සින්දුව කලේ.ඒ නිසා තමයි ඔහොම කියන්නේ.රුවන් මොඩත් නැ.මම මොඩත් නැ.ඩිවෝස් වෙන්න ඕන නම් අපි කසාද නොබැඳ ඉන්නවනේ.ඕවා ඉතින් ඔය නිකම්මු කියන කතා.

ප්‍රශ්නය -:
රුවන්ගේ සිංදුවල දැන් ඔයාමද ඉන්නේ?

ෂෙරිල් -:
සීත මාරුතේ සින්දුවේනේ මං මුලින්ම හිටියේ.ඊට පස්සේ රුවන් මට ආලෙන් වෙලී සින්දුවට කතා කලාට මං බැ බැ කියා කියා හිටියේ.එයා ආස ඇතිනේ එයාගේ සින්දුවක මං ඉන්නවට.එයාගේ හිත රිද්දන්න බැනේ මං එයාට ආදරෙනේ.ඒනිසා අන්තිමට මං ඒකට ගියා.හැබැයි එයාගේ සින්දුවලට මාවම ගන්න ඕනේ කියලා එකක් නැ.හැබැයි මං රුවන්ට කියලා තියෙන්නේ දෙයකට කාවහරි ගන්නවනම් හොඳට බලලා ගන්න කියලා. හැබැයි රැවටුණු තරම් වීඩියෝ එක ගැනනම් මං දන්නෙ නැ. මොකද ඒක කලේ වෙන කට්ටියක්නේ. මං සින්දුවක විෂුවල් එකකට ගියත් හොඳට බලලා යන්නේ.

ප්‍රශ්නය -:
ඔය දෙන්නා පෙම්වතුන් වුනෙත් සින්දුවක් නිසා නේද?

ෂෙරිල් -:
ඔව්. රුවන්ගේ නොදැක ඉන්න බැ සින්දුව නිසා තමයි අපි දෙන්නා ආදරේ කරන්න පටන් ගත්තේ. එක දවසක් මං shooting ඉවරවෙලා ගෙදර එද්දී අම්මා tv එක බල බල හිටියා. මං හිටියේ call එකක. එවෙලාවේ tv එකේ ඔය සින්දුව ගියා. අම්මයි මමයි කතාවුනා සින්දුව ලස්සනයි නේද කියලා. ඒවෙලාවේ මට හිතුනා රුවන්ට කතා කරන්න ඕනේ කියලා. අම්මටත් පුදුමයි. මොකද මං එහෙම කාටවත් call කරන්නේ නැ. මං මගේ පාඩුවේ ඉන්න ටිකක් අමුතු කෙනෙක්. ඒකනේ හැමෝම මට කියන්නේ හරි ලොකු සීන් එයාගේ කියලා. මගේ මුනටත් එහෙම කියලා තියෙනවා. මොනා කරන්නද. ඒක මගේ හැටි. කොහොම හරි මං රුවන්ගේ number එක හොයාගෙන එයාට කතා කරලා wish කළා. ඒක වෙලා සති දෙකකට විතර පස්සේ තමයි රුවන් මට සීත මාරුතේ විෂුවල් එකට කතා කලේ. මං මුලින් බැ කිව්වා. දෙවෙනි පාරට කතා කරපු දවසේ දවල් එකේ ඉඳන් රැ අට වෙනකම් අපි කතා කලා. එදා තමයි අපේ love story එක පටන් ගත්තේ. හැබැයි මෙහෙම දෙයක් තියෙනවා එතකොට මට පෙම්වතෙක් හිටියා. එයා හිටියේ ලංකාවේ නෙමේ. අපි chat කරනවා call කරනවා විතරයි. ඉතින් මං රුවනට කිව්වා ඒ ගැන. රුවන් ගත් කටටම කිව්වේ ඕක හරියන්නෑ ෂෙරිල් කියලා. මං පුදුම උනා. මොකද අපේ අම්මත් කිව්වේ ඔය කතාවමයි. මොකද එයා එහෙ මං මෙහෙ. මට හරියට ආදරේ කරන කෙනෙක්. මං ගාව ඉන්න කෙනෙක්නේ වෙන්න ඕනේ. දුර ඉන්න කෙනෙක් වෙන්න බැනේ. අම්මා උනත් කිව්වේ එකයි. අපි කාව උනත් අඳුරගන්නේ කතා බහ කරලා, ආශ්‍රය කරලනේ. අඩුතරමින් මං එයාව දැකලවත් නැ. fb එකේ chat කරලා තමයි එයාව හම්බවුනේ. දන්නැද්ද අපි ඔක්කොම කෙල්ලොනේ. ඔය වගේ දේවල් වෙනවනේ. හැබැයි මං අම්මට හැමදේම කියනවා. අම්මා එච්චර කැ මතිවුනේ නැ. නිකන් එයා එක්ක කතා කලා විතරයි. එහෙම ගොඩාක් ආදරයක් හිතුනේ නැ. කොහොමත් මං දන්නවා එක වෙන්නේ නැ කියලා. රුවනට තමයි ආදරේ ඇතිවුනේ. ඉතින් ඊට පස්සේ මං කිව්වා අම්මගෙන් ඇවිත් අහන්න කියලා. මෙයා ආවා. අපේ අම්මා ගත්ත කටටම කිව්වේ ෂෙරිල් ව බාරගන්න පුළුවන් නම් ඔයා බාරගන්න. මෙයා හරිම වසයි කියලා. රුවන් කැමති වුනා. මං ගැනු ළමයෙක්නේ. මං ආස නැ කාගෙන්වත් කතා අහන්න. ඒනිසා මං කැමතිවුනේ නැ එයත් එක්ක වැඩිය එලියට යන්න. මං කෙලින්ම කිව්වා රුවන් අපි marry කරමු. අපි දෙන්නම එකම ක්ෂේත්‍රයේ නිසා ඒක අපි දෙන්නටම හොඳයි කියලා.

ප්‍රශ්නය -:
ෂෙරිල්, රුවන් විතරක් වෙන්න බැ ඔයාගෙන් යාලුවෙන්න ඇහුවේ. මේ ක්ෂේත්‍රයේ ඉන්න අයගෙන්?

ෂෙරිල් -:
ඔව් ඉතින්. බොරු කියන්න බැනේ. ගොඩක් ලැබුනා. මං ගොඩක් ආගමත් එක්ක ඉන්න කෙනෙක්. මම හැමදේම පටන් ගන්නේ, හැමදේම කියන්නේ, මට මේදේවල් දීලා තියෙන්නෙත් දෙවියන් වහන්සේ. ඉතින් මට තේරෙනවා දෙයක් මට හරි යන්නේ නැත්තන්. ඒකනේ මං කිව්වේ ඇර රට ඉන්න කෙනා මට හරියන්නෑ. අපේ අම්මත් කිව්වනේ. අම්මා කෙනෙක් කියනවා කියන්නේ හරිම තමා.

ප්‍රශ්නය -:
ෂෙරිල් ආරංචි අපිට ඔයා රසට උයනවා කියලා?

ෂෙරිල් -:
ඔව් මට උයන්න පුළුවන්. මට වයස 16 දි තමයි මං උයන්න ඉගෙන ගත්තේ. මං උයලා දෙන ඕන දෙයක් කන්න රුවන් කැමතියි. මං උයන්න හරි ආසයි. හැබැයි මං පොල් ගාන්න නම් ආස නැ. කම්මැලි වෙනකොට මං රුවන්ට කියනවා, අනේ බබා පොල් ටිකක් ගාලා දෙන්න කියලා. අනේ එයා කරනවා. රුවන් මට මාර විදිහට ආදරෙයි. මමත් එහෙමයි. අපි දෙන්නා ආදරෙන් ජොලියේ ඉන්නවා.












IFTTT

Put the internet to work for you.

via Personal Recipe 6136013

Post a Comment